miChou’s photoblog

The world through my eyes

leave a comment »

waiting

waiting

Aștepta pierdută ceva, fără să pară că așteaptă, fără să se uite la ceas, aproape imobilă, cu privirea și gândul probabil departe. Am remarcat-o la vreo 5 pași după ce am trecut de ea. M-am oprit și mi-am scos aparatul, convins fiind că va fi renunțat deja la poza statuară până ce voi fi apucat măcar să duc aparatul la ochi. N-a fost așa. Am făcut mai multe poze, prin pasaj și ei, părând că nu m-a remarcat.

După multe cadre „de diversiune” și 3-4 mulțumitoare mi-am văzut de drum, ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat, fără să-i adresez măcar o privire, o vorbă sau un zâmbet. Mi-am spus că nu vreau să îi stric visarea. De fapt mințeam – doar mi-e frică să vorbesc cu oamenii…

+un cadru de backup

Written by miChou

23-Aug-2012 at 0:35

Posted in incognito, metro, people, street

Leave a Reply

