miChou’s photoblog

The world through my eyes

No standing in the city that never sleeps

with 2 comments

No standing

Fotografia asta încheie seria fotografiilor cu și din New York. Inițial mi-am dorit să scriu și o poveste, despre cum am văzut și cum am simțit eu New York-ul. Atâta doar că toată povestea era și este mai dinamică decât îmi închipuiam. A trecut aproape un an (cam fără o lună) de atunci și încă nu am o concluzie finală. Iar ca lucrurile să fie și mai complicate, am adăugat peste New York-ul lui 2011 și o porție bună de San Francisco, producția 2012. Care m-a lăsat și mai confuz, și mai nehotărât. O să încerc totuși, cândva, să-mi pun gândurile și cuvintele în ordine — și poate voi reuși să revin și cu o poveste în cuvinte, pe lângă imagini. Măcar am mai învățat între timp cum să selectez🙂

Written by miChou

29-Mar-2012 at 11:00

Posted in New York, night, skyscraper

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eu nu mi-as face prea multe griji ca nu ai putut uni o poveste cu toate pozele. In fond, fiecare poza are propria-i poveste.🙂
    Misto pozele!

    Valentin

    29-Mar-2012 at 12:01

    • E adevărat, fiecare poză are povestea ei. Cu toate astea, timp de câteva luni, am avut o poveste, undeva la marginea gândurilor, a percepției, pe care aveam impresia că o pot spune. Între timp s-a îndepărtat, probabil din cauza dezordinii din mintea mea din ultimele câteva luni😀

      miChou

      29-Mar-2012 at 12:07


Leave a Reply

