miChou’s photoblog

The world through my eyes

Galați – după 4 ani

with one comment

Ultima oară am fost la Galați în vara lui 2007. Eram încă student dar foarte mândru proaspăt posesor de dSLR, era vară iar lucrurile păreau la fel ca și-n anii copilăriei când Galațiul mi se părea cel mai fain loc în care puteam ajunge în vacanța de vară.

Galațiul lui 2011 l-am regăsit într-o seară de sfârșit de decembrie, coborând din fostul Accelerat, actualmente Inter-Regio 1671. L-am găsit pustiu și încremenit, golit parcă de oameni și de viață, cu o stație autobuz împrăștiată pe o distanță neverosimil de mare, de la toneta de bilete (mai nou, un prefabricat de plastic) până la mini-autobuzul pe care trebuia să-l iau eu. Cu o gară nouă, enormă și goală din care mai ieșeau pe la margini, resturi din vechea gară și vechile peroane.

Un ocol prin Bădălan și până la punctul de trecere a frontierei cu Basarabia, într-o după-amiază sorită dar rece de 1 Ianuarie nu mi-a schimbat prea mult impresia inițială. Case și drumuri îmbătrânite, paragină nici măcar rea-intenționată. Același sentiment de pustiu, în care doar ciorile de pe marginea drumului (ieșite probabil să se încălzească la soare) se simțeau în largul lor.

Mi-aș dori să mă întorc, cu mai mult timp, mai mult curaj, și o bicicletă pe care să cutreier orașul – mi-ar părea groaznic de rău să alunece cu totul în uitare fără să apuc să-mi consemnez o istorie, măcar în memorie, dacă nu pe hârtie, în cuvinte și imagini…

Drumul spre amintiri

Galați - Brăila

Revedere

Revedere

Revedere

Revedere

Revedere

Revedere

Revedere

Written by miChou

15-Jan-2012 at 0:02

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Galați – Brăila Image by m!Chou Povestea, pe blog […]


Leave a Reply

