miChou’s photoblog

The world through my eyes

Copilărie regăsită

with 3 comments

Am regăsit un album de diapozitive din „tinerețea” fratelui meu, care mie mi-a încântat copilăria.
Am găsit proiectorul de atunci.
Din păcate i-a cedat lampa după primele 8 diapozitive.

Cu toate astea, au fost de ajuns cele 7-8 cadre proiectate pe peretele de sub fereastră, ca să-mi aduc aminte de zilele de atunci, să realizez cât de materială poate fi o poză proiectată pe un perete, sau un cearceaf, și cât de ireale sunt tonele de poze digitale pe care le am împrăștiate pe 2 calculatoare și 20 de DVDuri.

Mi-aș dori să-mi iau un aparat pe film și să mătrășesc vreo 3-4-5 role de dia. Sau mai multe. Cine știe, poate prind gustul🙂

Diapozitive

Diapozitive

Written by miChou

24-Nov-2010 at 2:30

Posted in dark, film, story

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eu mi-am propus să tipăresc măcar câteva poze în fiecare lună să le pun pe perete…

    fractu

    24-Nov-2010 at 2:38

    • Dacă ai știi tu de când zic și eu ca o sa fac asta… Poate reușesc să mă apuc🙂

      mich0u

      24-Nov-2010 at 2:40

    • Și daca veni vorba… ceva idei/sugestii unde să caut o lampă înlocuitoare?😀 Aia din cutie era și ea moartă😦

      mich0u

      24-Nov-2010 at 2:41


Leave a Reply

