miChou’s photoblog

The world through my eyes

Apus în sus pe gârlă

leave a comment »

Apus peste Dâmbovița

Eram cred prin clasa a VII-a când m-am plimbat prima oară – suficient de puțin adormit fiind – prin Bucureștiul-noaptea. Țin minte și acum destul de clar drumul cu nașul meu, cu mașina, din Berceni până la Gara de Nord. Știu că m-a uimit forfota care nu semăna cu nimic din Bucureștiul diurn pe care-l știam eu, viața nouă care înflorea sub neoane și lumini din vitrină, sub iluminatul public și farurile șerpuitoare ale mașinilor. M-a uimit și m-a intrigat fața nouă, nemaivăzut până atunci, care ascundea detaliile familiare și afișa noi detalii pe care nu le cunoșteam.

În anii care-au trecut, am profitat de plecări târzii, de călătorii și de transport în comun sporadic ca să iau la pas atât Bucureștiul cât și alte orașe prin care m-am nimerit să fiu. Fiecare altfel, fiecare diferit decât orașul-pe-ziuă. Poate cândva, o să ajung să fac o serie mai lungă cu Bucureștiul nocturn, cu fețele lui diferite, cu văzutele și nevăzutele lui….

Apus peste Dâmbovița

Apus peste Dâmbovița

Apus peste Dâmbovița

Written by miChou

29-Sep-2010 at 23:53

Posted in bucharest, night, text

Leave a Reply

