miChou’s photoblog

The world through my eyes

24/7 Episodul 2

with one comment

A fost şi ediţia a doua de 24/7, cu rezultatele postate aici şi comentariile juriului pe undeva pe aici.

De ce aduc aminte de subiectul ăsta deşi „competiţia oficială” s-a terminat de o săptămână deja? Pentru că pentru mine a constituit un pretext şi o ocazie să fotografiez altfel decât prin simplă declanşare mai mult sau mai puţin instinctivă. Pentru că m-a „obligat” să lucrez în nişte constrângeri tehnice , ocazie cu care mi-am cunoscut un pic mai bine echipamentul. Pentru că a fost un bun exerciţiu de imaginaţie, de exprimare şi… de smerenie (ca să nu urlu revoltat „habar n-aveţi voi ce vroiam eu de fapt să zic aici!” 🙂 ). Pentru că mi-a dat ocazia să descopăr o persoană care ar putea fi un model foarte fain, pentru că mi-a dat ocazia să mă cocoţ pe balustradele de la metroul Gara de Nord. Pentru că altfel nu m-aş fi urnit să mă joc cu două blitz-uri şi un cuier.

Şi deşi la urmă, poate cel mai important, că am avut ocazia să văd cum îmi văd alţii fotografiile, iar părerea asta să fie exprimată în ceva mai elaborat decât „îmi place”/„nu-mi place” 🙂 .

1. Body language

Body language Ideea cu care am plecat în minte pentru cadrul ăsta a fost ceva care să ilustreze doza de contradictoriu din limbajul trupului, când una spunem din cuvinte şi alta spune corpul nostru. „Talk to me”-ul de pe braţe vroiam să fie nu confirmat ci infirmat şi negat într-o cât mai mare măsură de limbajul corpului. Acum, dacă mă uit atent, îmi dau seama că mi-a ieşit mult mai soft decât trebuia. Mai învăţăm 🙂

2. Va disparaître

Va disparaître După cum cerea regulamentul, cadrul de mai devreme a fost fost realizat la ISO 400, 1/125s şi f8.0. Pentru a obţine o expunere corectă a fost nevoie să suprapun un filtru de polarizare circulară (norocul meu că soarele-mi cădea din spate – pe cât poate să cadă soarele din spate duminica la ora 13 😀 ) şi un filtru ND-4. Chiar şi aşa, a trebuit să mai trag un pic din zona de highlights din RAW ca să iasă cum trebuie.

3. Self-portrait

Self-portrait Ce pot să spun… tema auto-portret şi o fixaţie mai veche de-a mea de-a mă juca cu două bliţ-uri şi-a face un high-key. Cu mari bube de ordin tehnic, dar nu numai.

Written by miChou

6-Apr-2009 at 15:23

Posted in contest, old, people, portrait

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. high-key a iesit chiar bine, bravo.

    costelodc

    12-May-2009 at 3:44


Leave a Reply

