miChou’s photoblog

The world through my eyes

Changes

with 4 comments

[EN] As you might have noticed, in the last couple of weeks I had a hard time getting the photoblog updated daily (the way I intended to do, when I first started it). As chances are very slims things will get better (and/or more stress-free) in the near future, I see myself forced to forget about my ambition of having a one-pic-a-day photoblog. I’m sorry…
____

[RO] După cum probabil s-a văzut în ultimele două săptămâni, n-am prea reuşit să mai actualizez blogul zilnic (aşa cum îmi propusesem când a început totul). Întrucât nu prea se întrezăresc şanse de schimbare a situaţiei prea curând, mă văd silit să cam renunţ la ambiţia de-a posta câte ceva nou în fiecare zi. Îmi pare rău…

Written by miChou

8-Mar-2008 at 20:41

Posted in general, news

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nu ai de ce sa iti para rau, e un lucru care se intampla tuturor. Eu cand am realizat nu am mai facut promisiunea asta 🙂

    Ciprian

    8-Mar-2008 at 21:06

  2. Îmi pare rău pentru că e încă unul din lucrurile care încep promiţător şi în final ajung să nu-l mai fac cum îmi propusesem. That’s all…
    (oricum, aproape 8 luni e ceva 😀 )

    mich0u

    8-Mar-2008 at 21:18

  3. De multe ori totul se reduce la “ce trebuie sa faci” si nu la “ce vrei sa faci”. Continua ceea ce vrei sa faci chiar daca nu ai timp suficient.

    katalyn

    11-Mar-2008 at 14:56

  4. miChoule, ne vedem maine seara in Fabrica, da? mai tii minte berea aia de vineri seara ?? maine e vineri 😛 (party-ul RoBlogFest!!)

    Aura

    14-Mar-2008 at 0:33


Leave a Reply

