miChou’s photoblog

The world through my eyes

Pe Valea Doftanei cu Fototarget – Răsăritul [The sun-rise]

leave a comment »

Shadow of a sunrise

[RO] Am plecat cu intenţia declarată de a prinde răsăritul pe Valea Doftanei. Din păcate am ajuns mai târziu şi nu am prins locuri prea bune la spectacolul care s-a desfăşurat în toată splendoarea lui fără noi, în spatele unor dealuri 😉 . Aşa că ne-am mulţumit cu câteva cadre cu munţi înzăpeziţi şi păduri înroşite de soare şi am plecat mai departe…

PS: E total neindicat să dai cu ISO1600 pe zi. Sau în general, atunci când nu e nevoie 😦

***

[EN] The plan was to catch the sunrise on the Doftana Valley. Unfortunately we got there a little late and couldn’t catch a very good spot. So we contented our selves with shots of snow-capped mountains and reddish forests and then continued our road…

PS: Don’t shoot at ISO1600 on daylight. Or better, never unless you really need it 😦

(approximative english translation ©miChou 😛 )

Written by miChou

10-Dec-2007 at 0:00

Leave a Reply

